plugga är nog inte riktigt min grej.

Helluuu!

nja, plugga är inte riktigt min grej.
om jag kan plugga någon gång är det för att jag känner för de eller för att de är intressant.
annars går det fan inte.
kom hem kvart över två, skulle bara lägga in några bilder på facebook. men nejnej, jag sitter här fortfarande ;o
inte okej!

men tror jag kan det någorlunda!
hoppa jag iaf!
har ju några dagar till på mig, dock är ekonomi inte riktigt min grej. heh!

-

träna snart, mjaaa rätt sugen på att spela men är så sjukt trött.
hade inte tackat nej till sovmorgon i morgon!

-
hej då.


Kommentarer
Postat av: EMELIE

dalevikan is the new blogqueen ;D yeaaaah!

2009-09-22 @ 20:58:07
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0