pigg varmt mysigt miiihi

hahaha, bättre humör i dag kan jag säg :D
böjade sämst med geografi, höhö glimman är inte allt för kull klockan 8 på morgonen, men helt okej ändå!
sedan matte prov, svarade på allt och tror att det gick helt okej, men vet att jag har fel på det sista x) åt helvete fel med... haha! men men sånt som hände.

sedan äckligt saltad pyttipanna... förövrigt har jag analyserat detta ordet.
hahahahah, pytt i panna . . . . . frågan är vem som kommit med detta namn? x) sämst.

sedan ekonomi, börjar som vanligt med att vi går igenom ett kapitell på 10 minuter... underbart, klart man kan allt efter det? jo såklart tycker anders det. vi satte oss i fönstret och värmde oss lite, cp kallt i skolan!
sedan fick vi reda på provet vi gjorde i fredags :o
och nu börjar det bästa :o 1 poäng frn MVG, YEEEEEEEEEEY! :D
trodde att jag hade failat totalt men inte då ;d höhö.

sedan var jag über lycklig och skuttar nedför trappan och ser att yvonne "skatan" schöpf fortfarande är sjuk och lektionerna är inställda i morgon :D:D:D:D alltså börjar jag 11.45, UNDERBART! :D
efter det tar jag ännu ett skutt och hoppr ända till the lounge och fika med emmsan och beccs.
där ser vi oskuld (utan den oranga töjan, lite synd) och sedan en kärring med toapapper hängades ner för byxorna, ännu bäätttre :D hahaha. stööööört!

gllaaaaaaaaaaaaaaad frida som nu ska vila och sedan träna, hn ska tydligen besöka oss. höhö.


Kommentarer
Postat av: EMELIE

hahaha, ganska skön dag trots liten "emo period" för min del där i mitten ;)

2009-09-29 @ 19:39:29
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0