"jaha, vad tycker du om höstvädret då?"

HEYEYEY!

idag har jag pluggat, dock inte lika mycket som jag borde.
men kan det hyfsat nu iaf... tror jag!

sedan har jag övningskört, gick riktigt bra :o
bara kärring stopp två grr ;o höhö!
bästa är ju när mamma säger:
- där kommer bittan eller tommy (amelias föäldrar)
men det visar sig att det va amelia xD haha.
sjukaste, hahaha. jävlar va vi garva x)

men det bästa på hela dagen är ju helt klart när mamma ska ringa mormor & morfar.
slåt nummret och de svarar..
och börjar prata.
den: hej
mamma: heeeej, det är marie.
så börja dom, hur är läget osv?
mamma: (hmm vem fan är det jag har ringt i överlida?) jaaa, men vad tycker du om höstvädret då?
och ja: vem pratar du med?
mamma: (skakar på huvudet och rycker på axlarna och börjar as garva.) och säger, duuu... jag tror att jag har ringt fel.
båda böjar as garva, och hon som hette frida säger: jag känner ju en marie som har 0346, men kände inte igen din röst x) hahahha.
båda: jaja, men du får ha det så bra då. hej då.

hahahah jag trodde jag skulle dö.
"jahaja, vad tycker du om höstvädret då?" hahahahah.

min mamma är rätt skön xD


Kommentarer
Postat av: EMELIE

hahahahhaha, detta gjorde min förjävliga kväll ngt bättre;D hahaha

2009-09-24 @ 22:43:20
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/
Postat av: EMELIE

hahahahhaha, detta gjorde min förjävliga kväll ngt bättre;D hahaha

2009-09-24 @ 22:43:22
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0