hej emelie :D

jag sitter jämte dig nu, visst har vi kul?
dock är det dålig musik.... lite synd!
annars softar vi göööööödddddddDDDDeeeee!

idag ska lilla jag träna jätte mycket, wooohohohohoohohoh. yeyeeey! fan va kul!
hhöhöhööhöh.
hihihihihihihihi.
hahahahahaha.

-
okej emelie säger att jag är flummig, tror dock inte på det?
men nu ska jag vara seriös då.

Hej Bloggis!
Idag var jag i skolan vid 08.00, och hade tyska. jag och Fia har kommit på att vi nog borde byta språk, för vi är då inte bra någonstans. men det är sånt som händer. Sedan har jag Tessan, (höhöhö) pluggat satan, färdig med geografin, religion och börjat plugga till ekonomiprovet nästa vecka. så det är najs :)
nu skulle vi dock haft informatiopn och layout, men dj carla ville inte komma till oss i dag, lite synd :( så nu sitter jag här.
sedan ska vi ha svenska, vet inte riktigt vad vi ska hitta på.
sedan slutar jag, det är naaaajs.
när jag kommer hem ska jag ut och springa/gå träna osv. sedan blire till att läsa  sidor i tyska boken som  jag ska få av emelie (GLÖM EJ)
sedan ska jag kolla idol :D öhöhöh.
hej då.

:an
ahah bild från 8:an....

Kommentarer
Postat av: emelie

gillar ditt inläääääggg kompis!

fler sånna tack!

jag ska oxå träna som faaaaan idag , wowowowowowowo. det är najs vill jag lova.

du är rolig när du är på sånt humör, va det oftare!

hejdå

2009-09-16 @ 12:03:34
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0