det har varit helg igen.. en riktigt bra en!

yeeey! helg har det varit igen, dock inte riktigt slut än iom att vi har studiedag i dag, tacka gud för det :) riktigt skönt!

helgen.. ja, vad har jag gjort. eller vad har jag inte gjort?
I fredags slutade jag 4 och börja träna igen (tränade på morgonen också) kvart över 4.
efter det blev den en snabb måltid och en snabb dusch för att sedan bege sig mot laholm.
Där var vi hos magnus på fest ;o ja vad mer kan man säga... gaaaaaaaaalet! badkaret var mysigt, elina & felicia!

-

lördagen var en aning seg osv. men sov någon timme på dagen och sedan var man fitt for fight igen.
kräfskiva hos familjen carlsson denna dag, mycket gaaalet där med. men et är så det ska va.
galnast var ju lätt emelie carlsson själv ;) höhö.
fast isab elle var ju rätt på g hon med! haha.

puss på det! hej då, nu ska jag plugga ekonomi.

Kommentarer
Postat av: ISABELLE

hahaha du jag är alltid på g (;;

2009-09-21 @ 13:59:32
URL: http://isabelleb.blogg.se/
Postat av: EMELIE

jag gillar att vara galen!

puss på det

2009-09-21 @ 16:58:37
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0