oj, har alla blogg? :o

Hallllååsan igen.
detta har nog aldrig hänt, uppdaterat två grr idag. wow.

men kollade runt lite varstans innan på facebook och lite så, det är ju rätt så många som har bloggar som man känner :o men man vet inte det, hur många vet att jag har blogg t.ex? typ.. ingen!
är nog inte riktigt en sånn som folk tror ska skriva blogg..
det trodde inte jag själv heller, men plötsligt händer det.

rätt kul att kolla på andras har jag kommit på, men jag förstår inte hur alla dessa som har så jädrans många besökare kan ha fått det... jag tycker inte deras bloggar är något speciellt eller att dom gör något uniikt. men mja, andra kankse tycker det.. vad vet jag?! roligare att läsa sina kompisars osv. eller folk man känner men som man inte träffar så ofta.

min åsikt.
nä nu måste jag plugga ekonomi, jag suger på att börja!
bilder från helgen kommer!

-


Kommentarer
Postat av: ISABELLE

HA-HA-HA frida tack xD

2009-09-21 @ 22:20:07
URL: http://isabelleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0